برگزاری جلسه همفکری معاونت فرهنگی دانشگاه و اعضای هیئت علمی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی

برگزاری جلسه همفکری معاونت فرهنگی دانشگاه و اعضای هیئت علمی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی

جلسه همفکری معاونت فرهنگی دانشگاه و اعضای هیئت علمی مرکز با هدف دریافت نظرات و همکاری‌های گروه‌های ذینفع در دانشگاه از جمله مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی در ارتباط با برنامه ‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی، جلسه همفکری معاونت فرهنگی دانشگاه و مرکز روز دوشنبه 4 شهریور ماه 1398 در مرکز برگزار شد.
در این دیدار که با حضور دکتر عبدالرحمن رستمیان و دو تن از مدیران معاونت و اعضای هیئت علمی مرکز برگزار شد، ابتدا دکتر رستمیان گزارش اجمالی از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارائه داد و هدف برگزاری این جلسه را دریافت نظرات و همکاری‌های گروه‌های ذینفع دانشگاه از جمله مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی اعلام کرد.
در ادامه اعضای هیئت علمی مرکز، دیدگاه‌های خود را در ارتباط با حوزه فرهنگی دانشگاه و فعالیت‌های مشترکی که می‌تواند مابین معاونت فرهنگی، مرکز و گروه اخلاق پزشکی انجام شود را ارائه دادند.
در پایان دکتر رستمیان ضمن جمع بندی مطالب و بحث‌های مطرح شده مقرر کرد این تعاملات در قالب کارگروهی در معاونت فرهنگی تشکیل شود ، ادامه پیدا کند و در قالب یک برنامه کلان در حوزه فرهنگی دانشگاه به اجرا برسد.
عکس و خبر: مرجان ایمانی

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر