انتصاب دکتر پونه سالاری به عنوان عضو و دبیر شورای آموزش دوره کارشناسی ارشد اخلاق پزشکی

انتصاب دکتر پونه سالاری به عنوان عضو و دبیر شورای آموزش دوره کارشناسی ارشد اخلاق پزشکی

دکتر باقر لاریجانی، سرپرست مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی در ابلاغی دکتر پونه سالاری را به عنوان عضو و دبیر شورای آموزش دوره کارشناسی ارشد اخلاق پزشکی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی، چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400، دکتر باقر لاریجانی، سرپرست مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی در ابلاغی دکتر پونه سالاری را به عنوان عضو و دبیر شورای آموزش دوره کارشناسی ارشد اخلاق پزشکی منصوب کرد. متن ابلاغ بدین شرح است:

سرکار خانم دکتر پونه سالاری       
دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران
سلام علیکم
مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف توسعه دانش اخلاق پزشکی و بسط ارزش ها و آموزه های اصیل انسانی اسلامی، تاسیس و به واسطه تلاش های ارزشمند فعالان این حوزه، به عنوان نهاد همکار سازمان جهانی بهداشت، نقش بسزایی را در توسعه اخلاق پزشکی کشور در زمینه های آموزش، پژوهش و  نهادینه سازی مفاهیم اخلاقی در بستر ارائه خدمات سلامت داشته است.
باتوجه به لزوم توسعه آموزش اخلاق پزشکی با هدف تربیت نیروهای متخصص در این زمینه خصوصا توانمندسازی اعضای محترم هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برنامه کارشناسی ارشد اخلاق پزشکی طراحی و آماده اجرا شده است. با هدف برنامه ریزی مناسب برای اجرایی شدن این دوره شورای آموزشی دوره کارشناسی اخلاق پزشکی در این مرکز تشکیل گردیده است. با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده حضرتعالی، به موجب این ابلاغ به مدت 2 سال به عنوان عضو و دبیر شورای آموزش دوره کارشناسی ارشد اخلاق پزشکی منصوب می شوید
امید است با همکاری اعضای محترم این شورا و تعامل مناسب با دانشگاه های علوم پزشکی کشور شاهد اجرایی شدن این دوره با بهترین کیفیت باشیم.
توفیق روزافزون حضرتعالی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
دکتر باقر لاریجانی
سرپرست مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی

مرجان ایمانی
تهیه کننده:

مرجان ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *