انتصاب دکتر فریبا اصغری به عنوان سردبیر مجله فارسی اخلاق و تاریخ پزشکی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی

انتصاب دکتر فریبا اصغری به عنوان سردبیر مجله فارسی اخلاق و تاریخ پزشکی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی

دکتر باقر لاریجانی، سرپرست مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی در ابلاغی دکتر فریبا اصغری را به عنوان سردبیر مجله فارسی اخلاق و تاریخ پزشکی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی، سه‌شنبه 9 آذر 1400، دکتر باقر لاریجانی، سرپرست مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی در ابلاغی دکتر فریبا اصغری را به عنوان سردبیر مجله فارسی اخلاق و تاریخ پزشکی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی منصوب کرد. متن ابلاغ بدین شرح است:

سرکار خانم دکتر فریبا اصغری
استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران
سلام علیکم
جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه حمایت های مسئولان نظام و تلاش های اساتید و دانشمندان کشور، طی دهه های گذشته در حوزه های مختلف علمی به دستاوردهای ارزشمندی در زمینه تولیدات علمی، محصولات دانش بنیان، دستیابی به فناوری های نوین و ... دست یافته و  نظام سلامت کشور نیز هم پای سایر حوزه ها در این موفقیت ها سهیم بوده است. در کنار این پیشرفت های علمی توجه به موازین اخلاقی، حفظ کرامت انسانی و رعایت حقوق تمامی موجودات، با پیروی از معارف اسلامی و گنجینه های ارزشمند فرهنگی از جمله مسائل ضروری است که لازم است مدنظر قرار گیرد.  
باتوجه به ضرورت تداوم نقش آفرینی این مرکز در عرصه های مختلف ملی، منطقه ای و جهانی و با توجه به مسئولیت مرکز به عنوان نهاد همکار سازمان جهانی بهداشت و با عنایت به نقش آفرینی و نظر به تجربیات و تعهدات سرکارعالی، به مدت 2 سال با حفظ مسئولیت حضرتعالی به عنوان سردبیر مجله فارسی اخلاق و تاریخ پزشکی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی منصوب می گردید؛ شایسته است با هماهنگی اینجانب و سایر اعضای محترم هیئت علمی و سایر محققین مرکز در مسیر ارتقای مجله حداکثر تلاش خود را مبذول فرمایید.
توفیق روز افزون حضرتعالی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
دکتر باقر لاریجانی
سرپرست مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی

مرجان ایمانی
تهیه کننده:

مرجان ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *