انتصاب دکتر احسان شمسی گوشکی به عنوان عضو کمیته مطالعات بالینی اداره کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو

انتصاب دکتر احسان شمسی گوشکی به عنوان عضو کمیته مطالعات بالینی اداره کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو

دکتر محمدرضا شانه‌ساز، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در ابلاغی دکتر احسان شمسی گوشکی را عضو کمیته مطالعات بالینی اداره کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی، سه‌شنبه 19 اسفند 1399، دکتر محمدرضا شانه‌ساز، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در ابلاغی دکتر احسان شمسی‌گوشکی، دبیر مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی را عضو کمیته مطالعات بالینی اداره کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو منصوب کرد. متن ابلاغ بدین شرح است:
جناب آقای دکتر احسان شمسی
عضو محترم هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران
سلام علیکم؛
با احترام؛ نظر به اهمیت نظارت بر مطالعات بالینی و اطمینان از اثربخشی و ایمنی داروهای متقاضی ورود به بازار دارویی کشور و با عنایت به پاندمی کرونا و حجم بسیار سنگین مطالعات بالینی برای داروهای مرتبط با این بیماری (خصوصاً واکسن‌های تولیدی)؛ باتوجه به دانش، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان عضو کمیته مطالعات بالینی اداره امور دارو و مواد تحت کنترل این سازمان منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و تعامل مؤثر با دبیر و سایر اعضای کمیته در پیشبرد اهداف سازمان غذا و دارو در ارتقای استاندارهای ملی و نهادینه سازی اصول بهینه انجام مطالعات بالینی (GCP) مؤفق و مؤید باشید.
دکتر محمدرضا شانه‌ساز
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو

کلمات کلیدی
مرجان ایمانی
تهیه کننده:

مرجان ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *