انتصاب دکتر پونه سالاری به عنوان مسئول آموزش در مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی

انتصاب دکتر پونه سالاری به عنوان مسئول آموزش در مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی

دکتر باقر لاریجانی، سرپرست مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی در ابلاغی دکتر پونه سالاری را به عنوان مسئول آموزش در مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی، چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400، دکتر باقر لاریجانی، سرپرست مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی در ابلاغی دکتر پونه سالاری را به عنوان مسئول آموزش در مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی منصوب کرد. متن ابلاغ بدین شرح است:

سرکار خانم دکتر پونه سالاری    
دانشیار محترم  دانشگاه علوم پزشکی تهران
سلام علیکم
جمهوری اسلامی ایران طی دهه های گذشته در حوزه های مختلف علمی به دستاوردهای ارزشمندی در زمینه تولیدات علمی، محصولات دانش بنیان، دستیابی به فناوری های نوین و پیشرفته دست یافته و  نظام سلامت کشور نیز همپای سایرین در این موفقیت ها سهیم بوده است. در کنار این پیشرفت ها با پیروی از ارزش های دینی و فرهنگی ضروری است توجه به موازین اخلاقی، مبتنی بر اصول انسانی و اسلامی مدنظر قرار گیرد.  
مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف توسعه اخلاق پزشکی کشور در عرصه علم و عمل مبتنی بر ارزش های اسلامی و ایرانی، در سال 1381 تاسیس شد. این مرکز به واسطه تلاش های ارزشمند اساتید و سایر همکاران، به عنوان نهاد همکار سازمان جهانی بهداشت، نقش بسزایی را در توسعه راهبردی اخلاق پزشکی کشور در زمینه های آموزش، پژوهش و  نهادینه سازی مفاهیم اخلاقی در بستر ارائه خدمات سلامت داشته است.
باتوجه  به ضرورت تداوم نقش آفرینی این مرکز در عرصه های مختلف ملی، منطقه ای و جهانی و با عنایت به نقش آفرینی حضرتعالی به عنوان معاون آموزشی گروه اخلاق پزشکی دانشکده پزشکی، و نظر به سوابق علمی و مراتب تعهد و تجارب ارزشمند سرکارعالی، به مدت 2 سال به عنوان مسئول آموزش در مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی منصوب می‌گردید تا با همکاری کلیه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان و در چارچوب سیاست‌های کلی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی، نسبت به توسعه آموزش و ارتقای کیفی خدمات آموزشی در جهت تحقق اهداف متعالی این مرکز تلاش فرمائید.
توفیق روزافزون حضرتعالی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
دکتر باقر لاریجانی
سرپرست مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی

مرجان ایمانی
تهیه کننده:

مرجان ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *