نمایه شدن مجله Journal of Medical Ethics and History of Medicine در بانک اطلاعاتی ISI

نمایه شدن مجله Journal of Medical Ethics and History of Medicine در بانک اطلاعاتی ISI

مجله Journal of Medical Ethics and History of Medicine در ESCI بانک اطلاعاتی ISI Web of Science نمایه شد.

به گزارش روابط عمومی کتابخانه مرکزی، با پیگیری صورت گرفته توسط کتابخانه مرکزی دانشگاه با ناشر Clarivate Analytics، مجله Journal of Medical Ethics and History of Medicine وابسته به مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران در نمایه‌نامه Emerging Sources Citation Index بانک اطلاعاتی ISI Web of Science نمایه شده است.
نمایه Emerging Sources Citation Index(ESCI) نمایه نوين پایگاه ISI Web of Science  است که در سال 2015 معرفی شده و در حال حاضر بیش از 7500 مجله در آن نمایه می‌شوند. مجلات نمایه شده در ESCI، پس از طی دوره ارزيابی برحسب موضوع به یکی از سه نمایه‌نامه اصلی بانک یادشده يعنی نمايه استنادی علوم (SCIE)، نمایه استنادی علوم اجتماعی (SSCI) و یا نمایه استنادی هنر و علوم انسانی (AHCI) منتقل می‌شوند. همچنین امکان شناسایی، دسترسی و استناد به مجلات نمایه شده در این نمایه‌نامه افزایش‌یافته و همین امر موجب ارتقای مجله خواهد شد.
توضیح اینکه طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مقالات نمایه شده در این نمایه‌نامه، از امتیازی معادل مجلات نمایه شده در سایر نمایه‌نامه‌های Web of Science برخوردارند. شایان ذکر است که این مجله در سال 2008 در Pup med نیز نمایه شده است.
ضمن تبریک این دستاورد، برای دسترسی به مجله Journal of Medical Ethics and History of Medicine می‌توانید به آدرس مستقیم این مجله مراجعه کرده و یا در صفحه مجلات دانشگاه علوم پزشکی تهران، این مجله را انتخاب و مشاهده نمایید.
لینک مجله در بانک اطلاعاتی ISI
آدرس مجله

خبر: مرجان ایمانی

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم