انتصاب دکتر مجتبی پارسا به عنوان مسئول دبیرخانه دائمی کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران

انتصاب دکتر مجتبی پارسا به عنوان مسئول دبیرخانه دائمی کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران

دکتر باقر لاریجانی، سرپرست مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی در ابلاغی دکتر مجتبی پارسا را به عنوان مسئول دبیرخانه دائمی کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی، چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400، دکتر باقر لاریجانی، سرپرست مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی در ابلاغی دکتر مجتبی پارسا را به عنوان مسئول دبیرخانه دائمی کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران منصوب کرد. متن ابلاغ بدین شرح است:

جناب آقای دکتر  مجتبی پارسا
عضو محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران
سلام علیکم
جمهوری اسلامی ایران طی دهه های گذشته در حوزه های مختلف علمی به دستاوردهای ارزشمندی در زمینه تولیدات علمی، محصولات دانش بنیان، دستیابی به فناوری های نوین و پیشرفته دست یافته و  نظام سلامت کشور نیز همپای سایرین در این موفقیت ها سهیم بوده است. در کنار این پیشرفت ها با پیروی از ارزش های دینی و فرهنگی ضروری است توجه به موازین اخلاقی، مبتنی بر اصول انسانی و اسلامی مدنظر قرار گیرد.  
بر این اساس و به منظور بسط و گسترش مفاهیم اخلاق پزشکی با بهره برداری از ظرفیت ها و فعالیت های علمی متخصصین نظام سلامت در سراسر کشور، مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری شورای عالی اخلاق پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت سالانه اقدام به برگزاری «کنگره اخلاق پزشکی ایران»  می نماید.
در این راستا و نظر به سوابق علمی و مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به مدت 2 سال به عنوان مسئول دبیرخانه دائمی کنگره  سالانه اخلاق پزشکی ایران منصوب می‌گردید تا با همکاری کلیه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان و سایر دست اندرکاران برگزاری این کنگره در راستای برگزاری شایسته، ارتقای کیفی و غنای محتوایی این کنگره تلاش فرمائید.
توفیق روزافزون حضرتعالی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
دکتر باقر لاریجانی
سرپرست مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی

مرجان ایمانی
تهیه کننده:

مرجان ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *